­رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: نشست ورشو شکست خورد

محمد علی الحوثی در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی در پایتخت یمن در محکومیت تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: تلاش برای ایجاد ائتلاف با آمریکا و اسرائیل شکست خورد.

­رئیس کمیته عالی انقلاب یمن: نشست ورشو شکست خوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی، ­رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا، پایتخت این کشور گفت: «به شرکت کنندگان عرب در نشست ورشو می‌گویم تلاش شما برای ایجاد ائتلاف با آمریکا و اسرائیل شکست خورد.»

وی افزود: «شما حاضران در این راهپیمایی باید افتخار کنید که به مسجد الاقصی تعلق دارید، در حالی که دشمنان شما به کاخ سفید وابسته هستند. ما افتخار می‌کنیم که همپیمان گروه‌های مقاومت فلسطین و حزب الله هستیم.»

ده‌ها هزار یمنی دیروز در محکومیت تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به آرمان فلسطین، در راهپیمایی‌های گسترده تحت شعار "برائت از خائنان" در شهر‌های مختلف یمن شرکت کردند.

در پی درخواست دبیرکل انصارالله یمن از مردم این کشور برای برگزاری راهپیمایی در مخالفت با تلاش برخی کشور‌های عربی در جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مخالفت با کنفرانس ورشو، مردم یمن در تظاهراتی باشکوه حضور یافته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار