­ترامپ: تحقیقات تیم رابرت مولر کاملا متناقض، غیرقانونی و جعلی است

دونالد ترامپ در پیامی توئیتری نوشت تحقیقات تیم رابرت مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا یک تحقیقات کاملا متناقض، غیرقانونی و جعلی است.

­ترامپ: تحقیقات تیم رابرت مولر تحقیقاتی کاملا متناقض، غیرقانونی و جعلی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت تحقیقات تیم رابرت مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا یک تحقیقات کاملا متناقض، غیرقانونی و جعلی است و بازرسان آن باید زندانی شوند.

ترامپ در پیام توئیتری خود نوشت: تحقیقات مولر (بازپرس ویژه تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تبانی با ستاد انتخاباتی ترامپ) کاملا متناقض، غیرقانونی و جعلی است! هرگز نباید اجازه داده می‌شد که این تحقیقات به جز در موارد تبانی و بسیاری از جنایات انجام شده توسط دموکرات‌ها شروع شود. این مغرضانه است.

وی در توئیت دیگری نوشت: این افراد- بازرسان- باید در زندان باشند. آنچه آن‌ها انجام داده اند- کار کردن با سازمان‌های اطلاعاتی اوباما حقیقتا بی‌سابقه است. این یکی از بزرگترین نیرنگ‌های سیاسی است که تاکنون در این کشور انجام شده است و مولر بر آن سرپوش گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار