گزینه شهرداری اراک نیامده رفت /احتمال انحلال شورای شهر اراک

مهدی فاتحی گزینه شهرداری اراک استعفای خود را اعلام کرد.

گزینه شهرداری اراک نیامده رفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مهدی فاتحی گزینه انتخاب شده برای شهرداری اراک استعفای خود را اعلام کرد.

متن استعفا مهدی فاتحی به شرح زیر است:

مدیریت شهری وظایف مختلفی در حوزه ماموریت خود در شهر دارد که بدون در نظرگرفتن مصالح و رضایت مردم، کار‌ها به نتیجه دلخواه نخواهد رسید و اصولا انجام همه خدمات در شهر با هدف ایجاد آسایش و آرامش شهروندان است و اگر غیر از این باشد، بطور طبیعی اصل خدمت رسانی نیز زیر سئوال خواهد رفت.

اینجانب معتقدم توسعه شهری جز با اتحاد و همدلی، محقق نخواهد شد و قطعا بدون بسیج سرمایه اجتماعی امکان پذیر نخواهد بود و شهر و شهروندان نیز آنقدر وقت ندارند که نظاره گر رفتار‌های ضد توسعه‌ای ما باشند.

در همین راستا و از همین روی، ضمن قدردانی و تشکر از التفات و عنایتی که شورای محترم اسلامی شهر اراک به اینجانب و برنامه‌های پیشنهادی من بعنوان شهردار منتخب این شهر داشت، استعفای خود را همین جا اعلام می‌دارم و برای شهردار منتخب بعدی، شهروندان فرهیخته اراک و شورای محترم این شهر روز و روزگار بهتری را آرزومندم.
مهدی فاتحی
بیست و هشتم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت

مهدی فاتحی   عصر روز ۲۷ بهمن ماه با اخذ ۷ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱ رأی سفید از سوی شورای کلانشهر اراک به عنوان گزینه شهرداری اراک معرفی شد مثل گزینه قبلی با، اما و اگر‌هایی رو به رو است.

شورای شهر اراک  پیش از این هم  در اواسط دی ماه از بین خودشان سعید نادری جوانی بی تجربه در حوزه شهرداری را به عنوان گزینه شهرداری انتخاب کردند که با مخالفت‌های بسیاری روبرو شد وحتی داد آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی را هم درآورد.

احتمال انحلال شورای شهر اراک

با توجه به استعفای فاتحی و پایان مهلت سه ماه قانونی شورای شهر برای انتخاب شهردار، هیات حل اختلاف استان مرکزی مطابق قانون باید پیشنهاد انحلال شورای شهر اراک را به هیات مرکزی حل اختلاف ارایه نماید.
انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.