توسط پلیس و با حکم قضایی صورت گرفت؛

تأدیب گنده لات خیابان ۱۷ شهریور مقابل چشمان شهروندان + عکس

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان محله ۱۷ شهریور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: در تاریخ ۲۴ بهمن سال جاری پرونده‌ای با موضوع تخریب خودرو‌های شهروندان به پلیس امنیت و عمومی پایتخت ارائه شد.

تأدیب گنده لات خیابان ۱۷ شهریور مقابل چشمان شهروندان + عکس

وی افزود: در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه همان روز تعدادی از اراذل و اوباش در خیابان ۱۷ شهریور با تخریب خوردو‌های پارک شده در کنار خیابان موجب اخلال در نظم عمومی و امنیت این منطقه شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: در ساعت ۳ بامداد روز بعد از حادثه همکاران من به ۶ نفر از اراذل و اوباش سطح ۱ پایتخت مظنون شده و موفق به دستگیری ۳ نفر از این افراد شدند.

تأدیب گنده لات خیابان ۱۷ شهریور مقابل چشمان شهروندان + عکس

وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که متهم اصلی این باند به همراه ۲ نفر دیگر از هم‌دستانش به یکی از استان‌های شمالی کشور فرار کرده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تیمی جهت دستگیری متهمان به شمال کشور اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران پلیس طی یک عملیات موفق به دستگیری متهم اصلی این پرونده به همراه ۲ نفر از هم‌دستانش شدند.

وی با بیان اینکه متهم به تخریب ۹ خودرو سواری پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور اقدام کرده بود، گفت: متهم دارای سابقه نزاع و درگیری بوده و با توجه به نداشتن حالت عادی و مصرف موادمخدر اقدام به این عمل کرده بود.

تأدیب گنده لات خیابان ۱۷ شهریور مقابل چشمان شهروندان + عکس

سردار ذوالقدری تصریح کرد: متهم با دستور قضایی جهت بازسازی صحنه به محل ارتکاب تخریب خودرو آورده شد تا در معرض دید شهروندان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: عربده کشان محله خراسان به دام افتادند/ تخریب ۹ دستگاه عابربانک


رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس بر فعالیت اراذل و اوباش و سارقان اشرافیت کامل دارد، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی با عنوان طرح پاکسازی مناطق به منظور جمع آوری مخلان نظم و امنیت در حال اجرا است، لذا افرادی که باعث ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج در جامعه می‌شوند، این را بدانند که پلیس تمام این افراد را دستگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در محدوده ۱۷ شهریور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
باید جلوی چشم مردم شلاق بزنند
آخرین اخبار