برپایی جشن ازدواج ۲۶ زوج دانشگاه تفرش

جشن ازدواج ۲۶ زوج دانشجویی دانشگاه تفرش با حضور مسئولین این شهر برگزار شد

برپایی جشن ازدواج ۲۶ زوج دانشگاه تفرشبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جشن ازدواج ۲۶ زوج دانشجویی دانشگاه تفرش با حضور فرماندار شهرستان تفرش، رئیس دانشگاه تفرش، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

حمیدرضا فراهانی فرماندار تفرش در این مراسم گفت: با توجه به آیات قرآن کریم ازدواج بزرگترین پایگاه اجتماعی مستحکم افراد است و رعایت صداقت و درستی مهمترین اصل برای داشتن یک زندگی آرمانی است که باید از سوی زوجین در تشکیل کانون خانواده لحاظ گردد.

حمیدرضا صبا ریئس دانشگاه تفرش در این مراسم آگاهی و شناخت را لازمه ازدواج موفق بیان کرد و گفت: هیچ سنتی شیرین‌تر از سنت ازدواج نیست.

حجت السلام موحد طاهر استاد حوزه و دانشگاه افزود: تشکیل کانون خانواده بر اساس ارزش‌های والای اسلامی عامل اصلی فاصله گرفتن از این فرهنگ منحط غربی است. ازدواج نصف دین را حفظ می‌نماید که برای حفظ دیگر باقی مانده دین باید تقوا را پیشه کرد.

در پایان این مراسم به زوجین هدایا و بسته‌های فرهنگی اهدا شد. این مراسم باحمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی و همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اداره بهداشت و مشاوره در دانشگاه تفرش برگزار شد.
انتهای پیام/ ک.

۲۶ زوج دانشگاه تفرش به خانه بخت رفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.