خانم بازیگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» پلیسی - معمایی است

مائده طهماسبی گفت: سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» پس از گذشت چند قسمت درگیر یک داستان معمایی - پلیسی خواهد شد.

سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» پلیسی معمایی استمائده طهماسبی بازیگر تلویزیون و تئاتر که با نقش متفاوتی در سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» مقابل دوربین رفته است، درباره قصه این سریال و چگونگی پیوستن به آن، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: داستان سریال درباره شخصیت بهنام طریقت با بازی فرهاد قائمیان است و به زندگی وی در گذشته و حال حاضر می پردازد. من به عنوان اکرم و خواهر او به ایفای نقش می پردازم.

وی اظهار کرد: من خیلی گزیده کار هستم و مخصوصاً در سریال ها تلاش می‌کنم کم کارتر باشم و از ایفای نقش های کلیشه دوری کنم. در مورد این نقش هم با آقای تخت کشیان و رضابالا تهیه کننده های سریال در گذشته کار مشترک داشتم؛ اما آقای قاسم زاده اصل ( کارگردان) را نمی شناختم.

طهماسبی همچنین درباره فیلمنامه «تاریکی شب، روشنایی روز» بیان کرد: بر خلاف بسیاری از سریال ها که فیلمنامه آن در حد چند قسمت و سیناپس بیشتر نیست؛ این سریال از همان ابتدا پایان بندی اش هم نوشته شده بود. آقای قاسم زاده اصل به عنوان کارگردان سخت گیر و وسواسی بسیار بر سر قصه و دیالوگ ها سخت گیری می کردند و سعی داشتند تا به بهترین شکل ممکن کار را مقابل دوربین ببرند.

وی با اشاره به اینکه فکر می کنم مخاطبان این سریال خاص هستند، تصریح کرد: در حال حاضر که چند قسمت این سریال پخش شده است، بازخوردهای خوبی دریافت کرده ام و فکر می کنم سریال در قسمت های آتی که معمایی و پلیسی تر خواهد شد، جذاب تر می شود.

طهماسبی که امسال با تئاتر «خانه برنارد آلبا» در جشنواره فجر نیز حضور دارد، در پایان درباره تعداد قسمت های این سریال و مدت زمانی که سپری شد تا سریال به آنتن برسد، عنوان کرد: ما حدوداً سه سال پیش این سریال را ضبط کردیم و مدتی بود که سرنوشت سریال مشخص نبود؛ اما خداراشکر پس از این زمان بالاخره سریال پخش شد و فکر می کنم حدوداً ۱۳ الی ۱۶ قسمت خواهد بود.

گفتنی است سریال «تاریکی شب روشنایی رو» شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

توضیحات مائده طهماسبی درباره همکاری با حجت قاسم زاده اصل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
ان قدرديالگو هاى اين سريال سنجيده و پر نكته است كه كمتر در سريالى ديده شده خسته نباشيد دست مريزاد جناب اقاى قاسم زاده اصل و بازيگران كه به شايستگى انها را بيان كردند كاش سريال طولانى تر بود ممنون از كار خوبتان
آخرین اخبار