حجت‌الاسلام اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیام بیانیه گام دوم انقلاب توجه به ظرفیت جوانان برای ارتقای کشور است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پیام بیانیه گام دوم انقلاب را توجه به ظرفیت جوانان برای ارتقای کشور دانست.

پیام بیانیه گام دوم انقلاب توجه به ظرفیت جوانان برای ارتقای کشور استحجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بیانات رهبری در مورد گام دوم ملت ایران گفت: خوشبختانه ما گام اول را با موفقیت گذراندیم و حتما در مسائل مختلف به تجربیاتی خوبی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه پیام بیانیه گام دوم انقلاب توجه به ظرفیت جوانان برای ارتقای کشور است، خاطرنشان کرد: با این تجربه چهل ساله‌ای که اکنون وارد گام دوم انقلاب می‌شویم، باید پخته، ورزیده و فرهیخته باشیم و صحیح را از ناصحیح به درستی تشخیص دهیم.

اکرمی تصریح کرد: در وهله اول باید اولویت را تشخیص دهیم و دشمن شناس باشیم، دیگر امروز بعد از ۴۰ سال کسی تردیدی ندارد که غرب جهانخوار و ایادی آن به هیچ وجه با ما کنار نمی‌آیند، هرچه بیشتر شکست می‌خورند، پوست کلفت‌تر می‌شوند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید به استفاده از ظرفیت‌های داخل گفت:  بیشتر مشکلاتی که ما در داخل داریم، حل شدنی است، به شرط اینکه ظرفیت هارا بشناسیم، برای نیل به این مسئله باید از نقدینگی درست استفاده کنیم و چشم خود را از بیگانه برداریم ولو اینکه مراوده داشته باشیم.

اکرمی با بیان اینکه با داشتن چنین جمعیتی می‌توانیم اقتصاد کشورمان را احیا و خودکفا کنیم، خاطرنشان کرد: جوانان باید نسبت به ظرفیت‌های کشور برنامه‌ریزی کرده و کشور را به پیشرفت برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار