نماینده گیلان قهرمان رقابت های بسکتبال امیدهای کشور

تیم بسکتبال درفک نماینده گیلان در مسابقات امیدهای کشور ، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،محمد رفیعی سرپرست هیات بسکتبال گیلان گفت: تیم بسکتبال درفک رشت در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ امید‌های کشور با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل ایلام، علاوه برکسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد.

وی افزود: تیم بسکتبال درفک رشت در دیدار رفت از مرحله نهایی این رقابت‌ها موفق شد تیم ایلام را با نتیجه ۷۴ بر ۴۸ شکست دهد تا با این پیروزی، امیدوارانه‌تر برای کسب مقام قهرمانی، دیدار برگشت را برگزار کند.

سرپرست هیات بسکتبال گیلان گفت: در دیدار برگشت نیز تیم بسکتبال درفک همانند دیدار رفت برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با اقتدار و با نتیجه ۸۵ بر ۵۱ برابر ایلام پیروز شود تا با برتری در هر دو دیدار رفت و برگشت، جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم را تصاحب کند.

محمد رفیعی به نتایج کسب شده سایر تیم‌های گیلانی در رقابت‌های لیگ کشور اشاره کرد وافزود: نمایندگان گیلان در مسابقات بسکتبال لیگ‌های نوجوانان و جوانان کشور درخشیدند و با موفقیت مرحله اول را پشت سر گذاشته و به مرحله دوم صعود کرده تا بین ۱۶ تیم برتر این مسابقات قرار گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین تیم بسکتبال بانوان راستکردار بندرانزلی به عنوان تنها نماینده بانوان این استان در لیگ دسته اول بانوان کشور حضور دارد که رقابت‌های دور رفت را با موفقیت پشت سر گذاشته و امیدواریم که در ادامه نیز این تیم نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام / ق

تیم بسکتبال درفک گیلان قهرمان لیگ امید‌ها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.