محموله سوخت قاچاق از کشور خارج نشد

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: طرح مبارزه با سوخت قاچاق با موفقیت انجام و بیش از ۹ هزار لیتر سوخت در آب‌های شمالی خلیج فارس کشف شد.

سردار عبداله نظرپور، فرمانده مرزبانی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در ۴۸ ساعت گذشته با اجرای موفقیت آمیز طرح مبارزه با قاچاق سوخت گذشته موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی قانونشکن را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده ۹ هزار و صد لیتر سوخت از نوع گازوئیل که هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده کشف کردند.

سردار نظرپور در ادامه با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه اذعان داشت: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: در ماه‌های اخیر با نوسانات ارز و اختلاف قیمت سوخت در داخل و خارج مرزها، قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت‌های تجاری سوخت یارانه دریافت کرده و بدون هیچگونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناور‌های کشور‌های همسایه می‌کنند که دریابانان خوزستان با عزم جدی با خروج غیر قانونی سوخت از کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

کشف محموله سوخت قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.