بانک‌های عامل کشور در تامین منابع مالی بنگاه‌های اقتصادی نقش بزرگی دارند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:بانک‌های عامل کشور در تامین منابع مالی بنگاه‌های اقتصادی نقش بزرگی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل برگزار شد.

حسینی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان بانک‌های عامل استان در حمایت از فعالان اقتصادی استان گفت: در شرایط ویژه و خاص کشور بویژه در حوزه اقتصادی نقش بانک‌ها در حمایت از فعالان بخش تجاری و اقتصادی بسیار مهم و موثر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی است و بانک‌های عامل کشور در تامین منابع مالی بنگاه‌های اقتصادی نقش بزرگی دارند.

حسینی  از اصلاح آیین نامه‌های رفع مواند تولید خبر داد و افزود: براساس بخشنامه جدید بانک مرکزی تا پایان سال آیین نامه‌های رفع موانع تولید اصلاح خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات پیش آمده در حوزه فعالیت‌های بانکی کشور گفت: بسیاری از این مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی است و باید در پیش برد اهداف دولت و رفع مشلات مالی بانک‌های دولتی و بانک‌های خصوصی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

حسینی با اشاره به روز‌های پایانی سال از بانک‌های عامل استان خواست تا تسهیلات بانکی در اسرع وقت به متقاضان پرداخت شود.

وی همچنین به بیان سیاست‌های استان برای پرداخت تسهیلات بانکی در سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: اولویت پرداخت تسهیلات بانکی در سال آینده با متقاضیانی خواهد بود که برگشت اصل و فرع تسهیلات تضمین و برای جوانان استان اشتغال پایدار ایجاد شود.

 

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل در استانداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.