با اعلام حمید قبادی؛

«موزه خانه‌های مد» تاسیس شد

رئیس هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر اعلام کرد که موزه خانه‌های مد تاسیس شده است.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمید قبادی رئیس هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از تاسیس «موزه خانه مد» در سراسر کشور خبر داد و گفت: ما به دنبال راه اندازی «موزه خانه مد» نه تنها در شهر شیراز بلکه در استان‌های سراسر ایران هستیم. در حال حاضر بنا‌هایی در کشور وجود دارد که در حال فرسایش است و سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش هستند. قرار است نخستین موزه خانه مد در استان شیراز افتتاح شود و به دنبال آن موزه خانه مد در استان‌های مختلف کشور ساخته شود.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اظهار کرد: امیدوارم حداقل از هر استان در سراسر کشور یک موزه خانه مد راه اندازی شود و این موضوع در سراسر ایران اتفاق بیفتد.

قبادی در پایان با بیان اینکه باید از داشته‌های تاریخی کشور استفاده کنیم، گفت: اگر چه به داشته‌های تاریخی ایران می‌بالیم، اما تاکنون در پی بهره‎برداری از این داشته‌های تاریخی نبوده‎ایم.

هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از ۲۶ بهمن تا ۲ اسفنده ماه با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

افتتاح موزه خانه مد

 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، مد روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.