در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۱۰ قسمت فصل سوم «بچه مهندس» نوشته شد

حسن وارسته گفت: ۱۰ قسمت اولیه سری جدید این سریال نوشته شده و پس از تایید سیما فیلم و شبکه دو ادامه نگارش آن را انجام می‌دهیم.

فصل سوم «بچه مهندس» در حال نگارش است/ قهرمان سازی را به تلویزیون برگرداندیمحسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس» درباره روند نگارش فصل سوم این مجموعه تلویزیونی و فصول گذشته آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از نگارش فصل دوم «بچه مهندس» مدتی استراحت کردم، اما همچنان درگیر نگارش فصل سوم این مجموعه هستم و ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر نگارش مجدد آن را شروع خواهم کرد. البته ۱۰ قسمت اولیه سری جدید این سریال نوشته شده و پس از تایید سیما فیلم و شبکه دو ادامه نگارش آن را انجام می دهیم.

وی درباره فصل دوم «بچه مهندس» و حضور مانی رحمانی در نقش جواد جوادی گفت: یکی از اتفاقات خوب در فصل دوم «بچه مهندس» قهرمان سازی در تلویزیون بعد از مدت‌ها بود. ما با حضور جواد جوادی در قصه دوباره قهرمان سازی را به تلویزیون آوردیم؛ پیش از این جواد رحمانی را کسی نمی‌شناخت، اما این روز‌ها رحمانی به یک سلبریتی تلویزیونی تبدیل شده است.

وارسته با بیان اینکه جوادی را در زمین ناخودآگاه الگو کردیم و در تمام سیر داستانی از زبان استعاره استفاده کردیم،گفت: در ادامه از یک عشق زمینی به عشقی فراتر خواهیم رسید و جوانی موفق و عزیز را تصویر خواهیم کرد. ما در روند قصه می‌بینیم که قهرمان قصه بار‌ها دچار مشکل می‌شود و به زانو درمی آید، ولی بعد دوباره خود را می‌سازد و از راهی دیگر به موفقیت می‌رسد.

نویسنده سریال «بچه مهندس» با اشاره به اینکه ما در روند سریال سازی هایمان نویسندگان خوبی داریم، بیان کرد: شرایط تولید دست ما را باز نگذاشته و اجازه تخیل پردازی را نمی‌دهد. متاسفانه ما براساس ظرفی که مقابلمان است فیلمنامه را می‌نویسیم و در برخی موارد مجبور می‌شویم که قصه را به دلیل محدودیت‌های کارگردانی و نبود امکانات کم و زیاد کنیم.

گفتنی است پیش از این سعید سعدی تهیه کننده این سریال خبر از آغاز تصویربرداری این فیلم در اوایل سال ۹۸ با تیم بازیگران جدید داده بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از سریال «بچه مهندس»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۸:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
کاشکی واقعا بجه هامونو با قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه آشنا میکردیم شک نکنید که به سعادت دنیا و آخرت می رسیدند و انسانی به معنای واقعی می شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
عالی
آخرین اخبار