معاون غذا و داروی آذربایجان غربی:

نحوه ارائه خدمات دارویی به صورت شبانه روزی در آذربایجان غربی رصد می‌شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:نحوه ارائه خدمات دارویی به صورت شبانه روزی در آذربایجان غربی رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلال غفارزاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: در راستای ارتقای هر چه بیشتر خدمات دارویی به بیماران و مراجعه کنندگان علاوه بر بازدید‌های متداول و طبق برنامه این معاونت که روزانه و مداوم انجام می‌گیرد،کارشناسان این معاونت در قالب اکیپ‌های شبانه به داروخانه‌های شبانه‌روزی استان نیز در ساعات فعالیت آن‌ها مراجعه، نظارت و نحوه انجام خدمات دارویی و مشکلات احتمالی را بررسی می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه  در  تامین و توزیع اغلب دارو‌های مورد نیاز بیماران مشکلی خاصی وجود ندارد گفت: سامانه ۱۹۰، پل ارتباطی مردم با حوزه سلامت است که شهروندان عزیز می‌توانند مشکلات دارویی خودشان را به این سامانه منعکس نمایند.

لازم به ذکر است که وضعیت کمبود دارویی به ویژه در بیمارستان‌ها تابعه دانشگاه به صورت روزانه توسط کارشناسان پیگیری و رصد می‌شود و کمبود‌های گزارش شده بلافاصله به سازمان غذا و دارو اعلام می‌شود.

غفارزاده همچنین در خصوص وجود برخی مشکلات در تعدادی از داروخانه‌های شبانه‌روزی گفت: در طی بازدید تذکرات لازم در خصوص نبود حضور مسئولین فنی شیفت شب داروخانه‌های شبانه‌روزی و برخی مشکلات موجود به داروخانه‌ها داده شد.

 

انتهای پیام/م

کارشناسان معاونت غذا و داروی استان  نحوه ارائه خدمات دارویی را رصد می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.