بازیگر نمایش «خانه برنارد آلبا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امسال بهترین اتفاق برای تئاتر استان‌ها رقم خورده است

مائده طهماسبی گفت: امسال بهترین اتفاق برای تئاتر‌ها رخ داده چرا که سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر بیشترین سهم را به گروه‌های نمایشی استان‌ها داده است.

امسال بهترین اتفاق برای گروه‌های تئاتری استان‌ها رقم خورده استمائده طهماسبی بازیگر نمایش «خانه برنارد آلبا» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند برگزاری جشنواره و حضور گروه های نمایشی دیگر استان‌های کشور اظهار کرد: من بازیگر تئاتر هستم و حدود ۲۱ سال است که جشنواره‌های متعدد فجر را سپری کرده ام و همیشه گروهی از بچه‌ها از روند برگزاری راضی بودند و گروهی دیگر آن را نفی می‌کردند. سال‌ها پیش آثار راه یافته فقط برای جشنواره ساخته می‌شد و همه خیلی سریع به دنبال نوشتن نمایشنامه و تمرین و .. بودند تا کاری قابل دفاع را در جشنواره فجر ارائه کنند اما آن زمان هم  بسیاری از افراد مخالف این روند بودند و این شکل از برگزاری جواب نمی داد.

وی در ادامه بیان کرد: شکل برگزاری قدیم جشنواره شتاب‌زده  بود و بسیاری از کارها قبل از اولین اجرا دیده نمی‌شد. من  روند برگزاری سالهای گذشته جشنواره فجر را دیده‌ام و خوشبختانه امروز به روال خوبی رسیده‌ایم و کارهای برگزیده حداقل یکبار دیده شده است.

طهماسبی درباره حضور گروه‌های نمایشی دیگر استان‌های کشور افزود: حضور گروه نمایشی استان‌ها بحث امروز و دیروز نیست و همیشه با لفظ محروم و مظلوم خطاب شده اند، ولی امسال بهترین اتفاق برای این نوع اجراها رخ داده و سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر بیشترین سهم را به گروه های نمایشی استان ها داده است و ما شاهد کارهای قوی و خوبی در این دوره از جشنواره هستیم.

انتهای پیام/

رضایت بازیگر نمایش «خانه برنارد آلبا» از سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار