پایان رقابت های فوتسال خوسف

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از پایان رقابت های جام فجر فوتسال خوسف خبر داد.

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: رقابت های فوتسال جام فجر شهرستان خوسف که با حضور ۸ تیم به میزبانی سالن شهید نجفی شهرستان خوسف آغاز شده بود پس از انجام ۱۶ بازی روز گذشته با معرفی تیم های برتر به پایان رسید. 

وی افزود: در این دوره از رقابت ها تیم شهید مقری کلاته ملک سکوی اولی ،تیم دهیاری همچ سکوی دومی و تیم دهیاری خرم سکوی سومی را کسب کردند.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس نیز گفت: تیم هندبال شرکت زغال سنگ طبس نماینده استان در مرحله نهایی لیگ یک مسابقات هندبال کشور که عصر روز گذشته در سومین روز برگزار شد، به مصاف تیم کردستان رفت و با نتیجه قاطع ۳۶ بر ۲۹ از سد حریف خود گذشت.

وی افزود:در این دوره از رقابت ها که از روز شنبه به مدت سه روز به میزبانی یزد برگزار شد نماینده استان با کسب دو برد و یک تساوی به جمع ۴ تیم برتر لیگ یک راه پیدا کرد.

قدیمی گفت: نماینده استان در اولین دیدار خود نماینده ماهشهر را شکست داد و در دومین دیدار نیز به تساوی مقابل نماینده یزد دست پیدا کرد و در سومین دیدار نماینده کردستان را از پیش رو برداشت و جواز حضور در دور بعد رقابت ها را کسب کرد.

انتهای پیام/غ

برد قاطع نماینده هندبال استان در مرحله دسته یک کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.