جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی خبرداد؛

برپایی بازارچه‌های صنایع دستی و سوغات در نوروزگاه‌های استان مرکزی

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی از رپایی بازارچه‌های صنایع دستی و سوغات در نوروزگاه‌های این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی از رپایی بازارچه‌های صنایع دستی و سوغات در نوروزگاه‌های این استان خبرداد.
زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی و جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این استان گفت: برپایی بازارچه‌های صنایع دستی و سوغات برای عرضه محصولات استان در محل نوروزگاه نیز در‌ این جلسه به تصویب رسید.

برپایی و استقرار یک نوروزگاه در همه شهر‌های استان و ارائه وای‌فای رایگان در محل نوروزگاه‌ها برای دسترسی مسافرین به بروشور الکترونیکی سازمان میراث فرهنگی و آشنایی با اماکن گردشگری و توریستی به مسافرین را ضروری دانست.

از جمله برنامه و اقدامات ستاد اجرایی سفر برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل و ارائه خدمات مطلوب به شهروندانی است که در این ایام به دیگر استان‌ها سفر خواهند کرد.

ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی هم در این نشست با اشاره به اینکه محوریت و رویکرد نوروز شادی‌آوری و نشاط است، گفت: با برپایی برنامه منظم و هماهنگی و همکاری دیگر اعضا درصددیم خدماتی مطلوب و در شأن مردم را ارائه دهیم.

ایزدی نقش تبلیغات در ترویج فرهنگ سنتی استان و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و گردشگری مهم ارزیابی کرد و گفت: سازمان میراث فرهنگی در آستانه سال نو و با ارائه تبلیغات متفاوت و متنوع به دنبال شناساندن و معرفی جاذبه‌های گردشگری به مسافرین نوروزی است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۰ کمیته در این ستاد بیان کرد: مقرر شد کمیته‌های ده گانه جلسات رسمی خود را به صورت هفتگی تا پایان ایام نوروز تشکیل داده و صورتجلسات و روند فعالیت خود را به ستاد گزارش دهند.

درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی درباره تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی بررسی و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/ت.

برپایی و استقرار یک نوروزگاه در همه شهر‌های استان امری ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.