المنار: حذف بازی «دفاع مقدس» از گوگل به دلایل سیاسی صورت گرفته

شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی اعلام کرد حذف بازی دفاع مقدس از گوگل، اهداف سیاسی محض دارد و به دلیل شکایت طرف‌ها یا شخصی معین صورت گرفته است.

المنار: حذف بازی «دفاع مقدس» از گوگل به دلایل سیاسی صورت گرفتهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون المنار اعلام کرد گوگل، بازی دفاع مقدس را از بازار‌های خود به دلایلی سیاسی حذف کرده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی با بیان این موضوع گفت بازار‌های گوگل یکی پس از دیگری با بازی دفاع مقدس مقابله می‌کنند. بازی دفاع مقدس که با الهام از مبارزه با تروریسم در سوریه ساخته شده بود، بدون هیچ گونه هشدار، توضیحات و یا ارسال پیام برای ناشران از پلی استور حذف شده است.

محمد کسراونی یکی از اعضای تیم طراحی بازی دفاع مقدس در این باره گفت سطح تکنیکی بازی دفاع مقدس از بسیاری از بازی‌های دیگری که در بازار‌های گوگل وجود دارد بالاتر و سطح خشونت به کار رفته در آن نیز بسیار کمتر از بازی‌های دیگر است.

بازی‌های زیادی در گوگل وجود دارد که سطح تکنیکی و کیفیت گرافیکی پایین تری دارند و در عین حال خشن‌تر و احیانا حامل پیام‌هایی هستند که با سن جوانانی که این بازی‌ها را انجام می‌دهند، سنخیت ندارند. حذف بازی دفاع مقدس از گوگل، اهداف سیاسی محض دارد و به دلیل شکایت طرف‌ها یا شخصی معین صورت گرفته است.

حذف بازی دفاع مقدس از گوگل طراحان بازی را بر آن داشت تا به سرعت راه حلی بیایند تا این بازی بدون مشکل به دست استفاده کنندگان برسد.

کسراوی همچنین افزودکسانی که می‌خواهند از این بازی استفاده کنند می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.holydefenc.com مراجعه کنند و بازی را به صورت مستقیم و به آسانی دانلود کنند، این روش هیچ خطری ندارد و ۱۰۰ درصد امنیت آن تضمین شده است.

خبرنگار المنار در پایان گفت گوگل زمانی را به بررسی بازی دفاع مقدس یا اطلاع از مضمون آن اختصاص نداده است. بر اساس علم برنامه نویسی، حذف بازی دفاع مقدس فقط می‌تواند دو دلیل داشته باشد؛ یا این بازی با ساختار و نظام درونی گوگل مطابقت ندارد و اگر چنین باشد پس این ساختار موافق مبارزه با تروریسم نیست و یا طرف‌هایی وجود دارند که بازی به مذاق آن‌ها خوش نیامده است و اقدام به مقابله با آن کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۹:۲۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
سایتش غیر فعاله ارور میده
آخرین اخبار