اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های منتهی به شمال

محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه اول تا شنبه ۴ اسفند در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه اول اسفند تا روز شنبه ۴ اسفند از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۳ اسفند ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: همچنین رفت و آمد کلیه تریلر‌ها کماکان در جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه یکم اسفند و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفند ماه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد آمد و شد در جاده‌های مازندران را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ م

آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه یکم اسفند در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.