توجه به موضوع جذب گردشگر در ایام نوروز

جلسه‌ای برای بررسی اهمیت و جذب گردشگر در ایام نوروز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمد زنگنه، معاون فرمانداری باغملک گفت: در جذب گردشگران اهمیت بسیار بالایی دارد و در شهرستان باغملک یکی از بکرترین و مستعدترین مناطق کشور در جذب گردشگر است که متاسفانه هنوز نتوانسته آنچنان که شایسته است از این پتانسیل بهره‌مند شود.

وی افزود: امروزه صنعت توریسم یکی از پولساز‌ترین صنایع جهان به شمار می‌رود که در همین راستا امسال بنا داریم با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی با جدیت به حل مشکلات این بخش به ویژه در ایام نوروز بپردازیم و در همین راستا می‌توانیم از توانمندی نیرو‌های زبده آموزش و پرورش بهره بگیریم.

زنگنه بیان داشت: یکی از حساس‌ترین نکاتی که باعث جذب گردشگر در منطقه می‌شود نحوه تعامل و برخورد با مسافران نوروزی است که شایسته است از بهترین و صبورترین افراد در تعامل با میهمانان نوروزی استفاده شود.

گفتنی است:۱۶  آموزشگاه گروه الف. با ظرفیت ۱۲۷ کلاس درس با امکانات و تجهیزات استاندارد برای پذیرایی از فرهنگیان عزیز در تعطیلات نوروز تدارک دیده شده است که با راه اندازی سامانه برخط، فرهنگیان سراسر کشور می‌توانند نسبت به رزرو این فضا‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

مناسب سازی و خدمات دهی در مناطق گردشگری

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.