مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد

ورود خودرو‌های شخصی علت ورود دیرهنگام اتوبوس‌های بی آر تی به ایستگاه‌ها

سنندجی با بیان اینکه کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی وجود ندارد، گفت: ورود خودرو‌های شخصی علت ورود دیرهنگام اتوبوس‌های بی آر تی به ایستگاه‌ها است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پاسخ به سوالی مبنی بر گلایه مسافران از کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی اظهار کرد: در این خطوط به هیچ وجه کمبود اتوبوس وجود ندارد.

وی در توضیح مشکلاتی که در خطوط یک و هفت بی آر تی پایتخت وجود دارد، اضافه کرد: ورود خودرو‌های شخصی، چراغ‌های قرمز بسیار طولانی، ورود موتورسوار و عابرپیاده به خطوط بی آر تی سبب می‌شود که پیش بینی‌هایی که برای تردد اتوبوس‌ها در این خطوط انجام می‌دهیم، دچار مشکل شود.


بیشتر بخوانید: کمبود ۳ هزار دستگاه اتوبوس در تهران/ دولت از سال ۹۰ هیچ اتوبوسی به شهرداری تهران نداده است


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ادامه داد: با توجه به مواردی که اعلام کردم، در ساعات اوج تردد با توجه به تعداد افرادی که از این خطوط استفاده می‌کنند؛ مسافران دچار مشکل می‌شوند.

سنندجی تاکید کرد: اگر بتوان از ورود خودرو‌های شخصی به این خطوط جلوگیری کرد، به طور حتم مسافران نسبت به کمبود اتوبوس در این خطوط گلایه‌ای نخواهند داشت.

انتهای پیام/

ضرورت جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به خطوط بی آر تی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام عدم مدیریت در اتوبوسرانی باعث ازدحام شده است اتوبوس دیر می رسند وقتی هم می ایند دو یا سه تا پشت سر هم می رسند یا اتوبوس با دیدن صف طولانی به بهانه ازدحام در مسیر برگشت خالی از جلوی مسافران مسیر رفت رد می شوند اگر مدیران مربوطه هفته ای 2 یا 3 مرتبه بطور واقعی نه تشریفاتی از اتوبوس استفاده نمایند قطعا اوضاع بهتر خواهد شد .باتشکر
آخرین اخبار