تاریخ رونمایی از هوآوی P30 مشخص شد

هوآوی در جدیدترین پست توئیتری خود، تاریخ رسمی رونمایی از خانواده P30 را اعلام کرد.

تاریخ رونمایی از هوآوی P30 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی بود که همه کنگره جهانی موبایل این ماه در بارسلونا را محلی برای رونمایی از پرچمدار بعدی هوآوی در نظر گرفته بودند. حتی سامسونگ با در نظر گرفتن این فرضیه، امشب را یعنی چند روز قبل از آغاز این کنگره مراسمی با نام Unpacked را برای رونمایی از پرچمدار جدید خود، سری گوشی‌های گلکسی S10 مشخص کرد. بدین ترتیب این سامسونگ است که قبل از WMC 2019 توانسته است باری دیگر پرچمدار خود را زودتر از رقیب چند ساله خود، هوآوی به صورت رسمی معرفی کند. اطلاعات جدید از صفحه رسمی هوآوی در توئیتر نشان می‌دهد که این شرکت تاریخ دیگری را برای رونمایی از پرچمدار خود انتخاب کرده است.

به نظر می‌رسد هوآوی برنامه مجزا و خاصی برای رونمایی سری گوشی‌های P30 در نظر دارد چرا که این شرکت چینی قصد دارد پرچمدار جدید خود را در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) در پایتخت فرانسه، پاریس معرفی کند. چند هفته پیش بود که حساب لهستان این شرکت در توئیتر اعلام کرده بود که سری جدید گوشی‌های سری پی ۳۰ هوآوی در این تاریخ معرفی شوند، اما حالا این تاریخ به صورت رسمی تأیید شده است.

تاریخ رسمی معرفی پرچمدار جدید هوآوی با انتشار ویدئویی در صفحه این شرکت در توئیتر اعلام شد که طی آن در نگاه اول یک تور گردشگری به پایتخت فرانسه داریم، اما اعلام شده است که زوم‌هایی که در این فیلم صورت می‌گیرد، قدرت و توانایی دوربین‌های P30 را نشان می‌دهد. دوربین‌های مورد استفاده در P20 Pro هنوز می‌توانند با قدرت زوم هیبریدی 5x خود روی سری P30 هم مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این احتمال داده می‌شود که پرچمدار بعدی هوآوی دارای یک سنسور 3D ToF هم خواهد بود. این نشان می‌دهد که P30 دارای سه دوربین خواهد بود که تصاویر زوم شده در آن کیفیت تصاویر گرفته شده با نسخه پرو را خواهند داشت.

حال باید منتظر بمانیم تا قدرتنمایی هوآوی در زمینه معرفی گوشی‌های پرچمدار خود را ببینیم.

تاریخ رونمایی از هوآوی P30 مشخص شد


بیشتر بخوانید: تصاویر گوشی جدید وان‌پلاس در فضای مجازی منتشر شد


انتهای پیام/

تاریخ رونمایی از پرچمدار بعدی هوآوی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.