مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی؛

توزیع۱۷۰۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از توزیع هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز منجمد و گرم در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی با اشاره به میزان گوشت توزیع شده در استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: در سال جاری حدود هزار و ۷۰۰ تن گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان با قیمت‌های تعادلی در سطح استان عرضه شد.

وی افزود: هزار و ۴۰۰ تن از این مقدار، گوشت قرمز منجمد بوده و ۳۰۰ تن هم گوشت قرمز گرم بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از توزیع گوشت مرغ منجمد هم خبر داد و افزود: هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد هم از طریق فروشگاه‌های بزرگ در سطح استان توزیع شده است تا همه جمعیت سطح شهرستان تبریز و شهرستان‌های تابعه را پوشش دهد.

یوزباشی تاکید کرد: در حال حاضر نیز ۲۰ تن گوشت گرم در اختیار شرکت پشتیانی امور دام استان قرار گرفته تا به صورت روال تصمیم گیری شده، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خودرو‌های سیار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به قیمت گوشت‌های عرضه شده تصریح کرد: گوشت قرمز منجمد ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان، گوشت قرمز گرم ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت مرغ منجمد ۸ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان آذربایجان شرقی در پایان عنوان کرد: سهمیه استانی به حدی مناسبی افزایش پیدا می‌کند تا بتوانیم هم سطح استان را پوشش بدهیم و هم فروشگاه‌های بیشتری را برای عرضه مستقیم گوشت‌ها تعیین کنیم.

 

انتهای پیام/ش

۱۷۰۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار