آغاز بکار نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در مازندران

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران از آغاز نخستین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شمال کشور در ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا سیا منصوری مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران از آغاز نخستین و بزرگترین رویداد نمایشگاهی نفت، گاز و پتروشیمی شمال کشور در ساری خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند آماده پذیرایی از علاقمندان است.

وی افزود: کشور‌های روسیه، قرقیزستان، قزاقزستان، اسلووکی و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران گفت: از ۱۲۰ غرفه این نمایشگاه, ۵۰ غرفه برای شرکت‌های خارجی و ۷۰ غرفه شرکت‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

منصوری افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

وی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاورد‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نشست‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود.

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران افزود: تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ها و نقش بسیار موثر آن بر اقتصاد کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی رویداد‌های نمایشگاهی در این زمینه می‌توانند نقش خوبی را ایفا کنند و در زمینه اشتغالزایی و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور بسیار موثر باشند.

وی به ظرفیت‌های بخش خصوصی در بخش‌های مختلف بویژه اقتصاد اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد امنیت جمهوری اسلامی ارتقاء پیدا کند بهتر از برای جذب سرمایه گذاران خارجی تلاش بیشتری کنیم.

انتهای پیام/ م

برگزاری نخستین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شمال کشور در ساری

برچسب ها: اقتصاد مقاومتی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار