شاگردان دایی به ایران بازگشتند/ غیبت ۳ بازیکن سایپا در بازی با تراکتورسازی

اعضای تیم فوتبال سایپا تهران پس از برگزاری بازی با الریان قطر بامداد امروز (چهارشنبه) به ایران بازگشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا ایران شب گذشته در دور سوم رقابت های فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان رفت و در نهایت با شکست ۳ بر یک مقابل شاگردان بولنت اویگون فرصت حضور در مرحله گروهی را از دست داد. در این بازی آرمان رمضانی برای سایپا و گلمین ریواس (۲ گل) و سباستین سوریا برای الریان گلزنی کردند.

شاگردان علی دایی پس از برگزاری این بازی ساعت ۶ صبح امروز (چهارشنبه) به ایران بازگشتند و قرار است تمرین ریکاوری آن‌ها هم از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شود.

سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان تراکتورسازی است و بازیکنان این تیم برای ۲ رقمی نشدن تعداد بازی‌هایی که در آن‌ها از کسب پیروزی ناکام مانده اند باید مقابل شاگردان جرج لیکنز بلژیکی به پیروزی برسند.

با این وجود علی دایی که این روز‌ها از لحاظ بازیکن کمبود‌های زیادی حس می‌کند در بازی با تیم پرمهره تراکتورسازی هم باید قید استفاده از محمد صادق بارانی، مهرداد کفشگری و حسین کامیاب را به دلیل آسیب دیدگی آن‌ها بزند.

دیدار نارنجی پوشان پایتخت مقابل پیکان و ذوب آهن اصفهان به دلیل درگیر بودن این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد تا سایپا تا هفته هجدهم لیگ با ۱۸ امتیاز در رده نهم قرار داشته باشد.

دیدار سایپا و تراکتورسازی از ساعت ۱۶ یک شنبه ۵ اسفند در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید

الریان ۳ - سایپا ۱/ شکست شاگردان دایی با گل‌های دقیقه آخری قطری‌ها

دایی روی گسل ناکامی/ سایپا در مسیر سقوط ترمز برید


انتهای پیام/

سایپا به ایران بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار