نقش برجسته افراد جوان در رسانه ملی

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران گفت: نقش جوان‌ها در رسانه ملی برجسته است و باید زمینه اساسی بروز آن‌ها را در عرصه‌های مدیریتی کشور فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در آیین قدردانی از برنامه سازان موفق صداوسیمای مرکز مازندران با بیان اینکه نقش جوان‌ها در رسانه ملی برجسته است و باید زمینه اساسی بروز آن‌ها را در عرصه‌های مدیریتی کشور فراهم کنیم، گفت: چشم انداز بزرگی برای سال ۹۸ تعریف شد تا بتوانیم با همکاری همه همکاران در واحد‌های مختلف به اهداف خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یک روز استثنائی بود، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مهم‌ترین سنجش برای راهبرد‌های ترامپ بود.

ابراهیمی گفت: مردم بار دیگر ثابت کردند که جمهوری اسلامی دارای یک سرمایه اجتماعی است و آن هم حضور آن هاست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران افزود: اگر جداسازی مردم از نظام مهم‌ترین هدف آمریکا باشد، در راهپیمایی امسال مشاهده کردیم که شکست خوردند.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۷۷ شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است، گفت: نقش ما در رسانه نقش اساسی است و با تفکر انقلابی می‌توان از این شرایط عبور کرد.

ابراهیمی افزود: عدالت اجتماعی، توزیعی و فساد ستیزی باید در اوایل چله انقلاب خودنمایی کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی برای نا امیدکردن مردم به شکست مواجه شد.

وی وظیفه دولتمردان برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم را مهم برشمرد و افزود: مسئولان با تمام وجود به میدان بیایند و نباید به پیام مقام معظم رهبری ظلم شود.

ابراهیمی گفت: برای عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری باید گام‌های اساسی برداریم و یک فهم جامع نگرانه باید به این پیام داشته یاشیم.

وی افزود: راه صحیح برای درک پیام این است که همه معتقدان به انقلاب بخش مربوط به گذشته را نقد منصفانه کنیم و برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران گفت: به ابعاد فکری نظام جمهوری اسلامی و مدل تمدن ساز آن باید توجه جدی داشته باشیم و آن را پردازش کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه اشتغال و معیشت بستری است که سرمایه اجتماعی تولید می‌کند، افزود: میدان اصلی برنامه ریزی کشور باید در حوزه اشتغال مردم باشد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این آیین از برنامه سازان ۲۲ بهمن ۹۷ صداوسیمای مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/ م

استفاده از جوان‌ها در عرصه‌های مدیریتی کشور

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار