شرکت پالایش گاز ایلام پیشگام در کسب استاندارد

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام از پیشگامی آزمایشگاه این شرکت در کسب استاندارد ایزو IEC۱۷۰۲۵ خبر داد.

 شرکت پالایش گاز ایلام پیشگام در کسب استانداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مجید گراوند رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام اظهار کرد:فاز اول آن شامل اجرای مقدمات اخذ و استقرار این استاندارد در شرکت پالایش گاز ایلام به اتمام رسیده است.

وی افزود: با اجرای این مقدمات، آمادگی لازم برای ارزیابی و تایید صلاحیت آزمایشگاه در خصوص انطباق فرایند‌های آن با استاندارد ایزو IEC۱۷۰۲۵ اخذ شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای استقرار استاندارد مذکور در واحد آزمایشگاه، شرکت پالایش گاز ایلام به عنوان اولین پالایشگاه گاز در سطح شرکت ملی گاز می‌باشد که موفق به کسب این استاندارد شده است.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد:داشتن این استاندارد برای آزمایشگاه این امکان را فراهم می‌کند که به عنوان آزمایشگاه معتمد در سطح آزمایشگاه‌های شرکت‌های پالایشی کشور شناخته شده و نتایج اعلامی این مرکز در اسکوپ‌های کاری معرفی شده به عنوان نتایج قابل قبول، قابل اعتماد و مرجع شناخته شود.

مهندس گراوند خاطرنشان کرد: از نکات مهم و‌حائز اهمیت در کسب این موفقیت می‌توان به داشتن تجهیزات پیشرفته و به روز در سطح استاندارد‌های جهانی و همچنین سطح دانش فنی بالا و مناسب کارکنان این مجموعه اشاره کرد.

وی ادامه داد:آزمایشگاه این شرکت با هدف بهبود مستمر در عملکرد و رعایت الزامات قانونی، سیستم مدیریت خود را بر اساس استاندارد ملی ایران ایزو IEC۱۷۰۲۵ تجدید نظر و پیاده سازی نموده است.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام اعمال رویه حرفه‌ای خوب و‌صداقت در ارائه نتایج آزمون و تعهد به کیفیت خدمات آزمون ارائه شده به مشتریان را از جمله خط مشی‌های این آزمایشگاه برشمرد و گفت:افزایش رضایت مندی مشتریان بر مبنای اصول حرفه‌ای از جمله شاخص‌های کاری مهم در انجام فعالیت‌های این آزمایشگاه می‌باشد.

مهندس گراوند افزود:گسترش کمی و کیفی دامنه شمول آزمون‌ها در محدوده تایید صلاحیت و انجام آزمون‌ها بر اساس استاندارد‌های ملی و بین المللی در کوتاه‌ترین زمان ممکن از دیگر خط مشی‌های این آزمایشگاه است.

 

انتهای پیام/ع

پالایش گاز ایلام پیشگام در کسب استانداردر ایزو IEC۱۷۰۲۵

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.