۱۵ اسفند آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از روز ۱۵ اسفند به صورت اینترنتی و حضوری خبر داد.

۱۵ اسفند آغاز پیش فروش بلیط اتوبوسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با صنوف و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری جلسه‌ای پیرامون نحوه فعالیت و نوع ارائه خدمات و آماده بودن ناوگان در ایام نوروز برگزار شد وهمشهریان می‌توانند به دو شیوه اینترنتی و مراجعه حضوری به دفاتر شرکت‌ها در سطح شهر از تاریخ پانزدهم اسفندماه بلیت سفر را تهیه کنند.
وی با اشاره به اینکه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی را دارد، بیان کرد: در آستانه سال نو هیچ کمبود و مشکلی در این حوزه نداریم و بیش از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در سطح استان برای تردد شهروندان به اقصی نقاط کشور مهیا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان مرکزی در پایان از عدم تغییر قیمت‌های بلیت اتوبوس برای سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه موضوعی پیرامون افرایش و تغییر قیمت‌های بلیت‌های نوروزی تاکنون اعلام نشده است، مسافرین نوروزی می‌توانند بلیت‌های مقصد را با همان قیمت قبلی تهیه کنند و در صورت افزایش بهای بلیت موضوع را به شهروندان اطلاع خواهیم داد.
انتهای پیام/ ک.

عدم تغییر قیمت‌های بلیت اتوبوس برای سفر‌های نوروزی

برچسب ها: اخبار سیاسی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.