۱۱۵۰۰ تومان نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان سمنان برای گوشت مرغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مقرر شده است که گوشت منجمد به شکل هدفمند در استان توزیع گردد.

سیدحسن‌میرعماد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در حاشیه  جلسه ستاد تنظیم‌بازار استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برای گوشت مرغ ۱۱۵۰۰ تومان است که باید تلاش شود تا در استان اجرایی گردد.

وی افزود: بر اساس آمار پشتیبانی دام مرغ منجمد ۴۷۶ تن، ذرت ۷۹۳۰ تن، جو ۴۵۷۰ تن، سویا ۳۵۴۰ تن، گندم ۴۶ هزار تن، برنج ۶۲۰۰ تن و شکر ۲۰۰۰ تن در استان سمنان ذخیره شده است.

میرعماد تصریح کرد: از ابتدای سال در استان ۲۷۴ تن مرغ منجمد و ۴۴۰ تن گوشت قرمز و ۱۴۰ تن گوشت گرم نیز روانه بازار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه توزیع گوشت قرمز منجمد در استان متوقف شده است اضافه کرد: بعد از نظارت سازمان صمت استان قرار است به صورتن هدفمند گوشتقرمز گوساله توزیع شود.

وی گفت: در سطح استان برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته شده است که قرار شد تشدید بارسی توسط اصناف صورت گیرد و بر اساس تصمیمات این کارگروه نمایشگاه بهاره هم در استان با غرفه‌هایی مبنی بر عرضه کالای مایحتاج مردم با قیمت‌های مصوب این کارگروه برپا گردد.

وی در خصوص توزیع میوه‌های شب عید هم اضافه کرد: میوه‌های شب عید تامین شده و در سرخانه‌های استان قرار گرفته و در خصوص توزریع آن‌ها مقرر شد سازمان تعاون روستایی در جلسه بعد گزارش خود را ارائه کند.

انتهای پیام / گ 

جلسه ستاد تنظیم‌بازار استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.