دادستان استان سمنان:

دادستانی وظیفه دارد بر حقوق عامه مردم نظارت و ارزیابی کند

دادستان استان سمنان با اشاره به قانون ۲۲ کیفری گفت: دادستانی وظیفه دارد بر حقوق عامه مردم نظارت و ارزیابی کند.

دادستانی وظیفه دارد بر حقوق عامه مردم نظارت و ارزیابی کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حیدر آسیابی دادستان استان سمنان در جلسه مشترک  ستاد تنظیم بازار استان سمنان و کارگروه نظارت و فرآوری عرضه مایحتاج عمومی و کالای اساسی استان گفت: کمیته‌ای تحت عنوان نظارت بر فرآوری عرضه مایحتاج عمومی و کالای اساسی استان در سراسر کشور و هم چنین استان تشکیل شده است که هدف آن نظارت بر حسن اجرای قوانین و حقوق مصرف کنندگان و ایجاد هم افزایی و هماهنگی بین متولیان کنترل بازار و دستگاه‌هایی اجرایی با دادستانی است.

وی با اشاره به قانون ۲۲ کیفری مبنی بر اینکه دادستانی وظیفه دارد بر حقوق عامه مردم نظارت و ارزیابی کند افزود: یکی از این حقوق گرانی و گران فروشی است، زیرا مردم از این وضعیت گلایه‌مند هستند.

دادستان استان اضافه کرد: در این بازه زمانی در عرضه کالا‌ها مشکل داریم و باید در این خصوص نظارت بیشتری صورت گیرد.

حیدر آسیابی به قیمت بالای مرغ در استان هم اشاره و عنوان کرد: قیمت مرغ در استان که خود صادرکننده آن است بسیار بالا بوده و باید این قیمت کاهش پیدا کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: استان سمنان استان گرانی است و وضعیت کنونی به مردم فشار بسیار زیادی وارد کرده و این اصلا قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام / گ

جلسه مشترک  ستاد تنظیم بازار استان سمنان و کارگروه نظارت و فرآوری عرضه مایحتاج عمومی و کالای اساسی استان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار