جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در قم:

ضرورت تعامل بسیج جامعه پزشکی با رسانه ها /سال۹۸،فعالیت اردو‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی افزایش می یابد

ضرورت تعامل بسیج جامعه پزشکی با رسانه ها /سال۹۸،فعالیت اردو‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی افزایش می یابدسردار سپهر از افزایش فعالیت اردو‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در سال ۱۳۹۸خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار محمدحسین سپهر،جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در نهمین مجمع سالانه سازمان بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور که با محوریت چهل سال انقلاب در حوزه سلامت و آینده پژوهی نظام سلامت در مجتمع فرهنگی و تربیتی ولایت قم برگزار شد، با بیان این که فعالیت اردو‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در سال۱۳۹۸ بیشتر می‌شود، گفت: آنچه مهم است الگوی مدیریت جهادی از منظر رهبری است، چرا که ایشان آینده، سرنوشت و حیثیت کشور را در این امر می‌دانند.

وی با اشاره به این که سازمان بسیج مستضعفین کشور در هر زمینه‌ای کارگروه تخصصی دارد افزود: گروه‌های جهادی و جامعه پزشکی باید با سایر قشر‌ها جامعه مانند مسئولان فرهنگی و رسانه‌ها تعامل داشته باشند تا بتوانند با تدبیر خود راه حق را از باطل شناسایی کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این همایش با اشاره به این که بیشترین مسئولیت انقلاب اسلامی بر عهده نخبگان است گفت: راز موفقیت نخبگان کشور داشتن روحیه انقلابی و اسلامی است.

سردار سپهر افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند نخبگان کشور باید با متخلق شدن به اخلاق علوی یعنی عدالت، تقوا و پاکدامنی همراه با علم و دانش خود به سمت جلو حرکت کنند.

وی در ادامه گفت: از نظر رهبری اخلاص، توکل بر خدا، گذشتن از جان، مال، آبرو، صبر، نترسیدن از دشمن، خودباوری و اعتماد به نفس، سخت کوشی از شرایط یک نیروی جهادی و انقلابی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه موفقیت در سایه کار جمعی است، خاطرنشان کرد: تاکید بر مشورت گرفتن در کار‌ها از مصادیق اشاره به کار دسته جمعی در قرآن کریم است که برای رسیدن به این هدف اتحادیه‌ها باید جایگزین اشخاص در برخی مسئولیت‌های کشوری شوند.

انتهای پیام/ش

نهمین مجمع سالانه سازمان بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور در قم

برچسب ها: بسیج ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار