برپایی اولین نمایشگاه «بسم الله الرحمن الرحیم» در کشور با هنر معرق کاشی

مسئول برگزاری نمایشگاه از برپایی اولین نمایشگاه معرق کاشی با طرح «بسم الله الرحمن الرحیم» در نایین خبر داد.

فاطمه افضل زاده مسئول برگزاری نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه در هر اثر بانوان هنرمند نائینی، نام صفت زیبایی از خداوند را به خود اختصاص داده، گفت: سبک کار به این صورت است که اسم زیبای بسم الله با ۳۲ طرح متفاوت طراحی و در اندازه‌های متفاوت با خورد‌ه‌های ریز ودرشت کاشی وجود دارد که در حاشیه نمایشگاه سایر کار‌های متفاوت نیز ارائه خواهدشد.

وی با بیان اینکه ۳۲ اثر در این نمایشگاه به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده، افزود: مهمترین هدف تشکیل نمایشگاه ترویج اسم جلاله «بسم الله الرحمن الرحیم» همراه با تلفیق هنر زیبای معرق کاشی و بزرگداشت این نام مقدس است.

سرپرست گروه هنری معرق کاشی در نایین، تقدیم هدیه معنوی این کار هنری به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) به مناسبت پیشواز روز زن بدست بانوان عزیز و معرفی هنر معرق کاشی به جهت ایجاد فضای زیباسازی شهر و درآمد زایی برای جوان را دیگر محور‌های برگزاری نمایشگاه بیان نمود.

به گفته افضل زاده، بیش از دو ماه بانوان بر روی این آثار کار نموده تا به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن تحت نمایشگاهی از دوم تا هشتم اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۵ الی ۱۸ بعد از ظهر در فرهنگسرای شهرداری نایین به معرض دید علاقه‌مندان به هنر مخصوصا معرق کاشی قرار بگیرد.

انتهای پیام/پ

اولین نمایشگاه «بسم الله الرحمن الرحیم» در کشور با هنر معرق کاشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.