وزیر راه در زرندیه خبر داد؛

بهره برداری از باند دوم ساوه- زرندیه نیمه اول سال ۹۸

وزیر راه و شهرسازی در سفر به زرندیه از بهره برداری باند دوم ساوه- زرندیه نیمه اول سال 98خبرداد.

.بهره برداری از باند دوم ساوه- زرندیه نیمه اول سال 98اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهرستان زرندیه در شهر پرندک در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به یک خبر خوب در سفر به استان مرکزی گفت: مهمترین خبر ایجاد کمربندی شهرستان ساوه و باند دوم ساوه و زرندیه است.

اسلامی افزود: اینها پروژه های مهم ما و خواسته های مردمی این سفر است که مشکل پیمانکار با پیگیری حل شد و در نیمه اول سال آینده نیز این پروژه را تحویل می دهیم.

وی به مرزبان مدیرکل راه شهرسازی استان مرکزی گفت: با توجه به بودجه ای که نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس و استاندار مرکزی تخصیص می دهد و سهمیه قیر رایگانی که وزارت خانه می دهد انشاء الله نسبت به دو بانده شدن محور قدیم ساوه در شهرستان زرندیه تا پرندک اقدام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد :سعادت داشتیم امروز خدمت مردم شهرستانهای ساوه وزرندیه برسیم و هدف از سفر به استان مرکزی دیدن پروژه های استانی است و با پیگیری های که   نماینده مردم ساوه وزرندیه  و فرماندار و استاندار و با توجه به جلساتی که در تهران داشتیم امیدواریم آن چیزی که دغدغه مردم و موجب ناراحتی شده است مثل مشکل کمربندی ساوه بر طرف شود .

وی در ادامه از محور خاکی اتوبان به سمت شهر پرندک و ورودی شهر پرندک در محور قدیم ساوه و زرندیه در شهرستان زرندیه و سه راهی خشکرود در شهر مامونیه بازدید کرد.

انتهای پیام /ج

سخنان وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محورهای شهرستان زرندیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.