دانشجویان دانشگاه ایلام ۱۸ اسفندماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: دانشجویان این دانشگاه روز‌های ۱۸ و ۱۹ اسفندماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام ،نیازی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در رابطه با اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردوی راهیان نور گفت: دانشجویان این دانشگاه روز‌های ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

نیازی با بیان اینکه این اردو به منظور بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از دانشجویان علاقمند برای حضور در این سفر معنوی از هفته آینده آغاز می‌شود و دانشجویان علاقمند می‌تواند به دفتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی حدود ۸۰ نفر از دانشجویان پسر و ۱۲۰ نفر از دانشجویان دختر حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی برای دانشجویان در این سفر معنوی گفت: برنامه‌های فرهنگی از جمله سخنرانی، حضور راویان دفاع مقدس و اکران فیلم از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانشجویان است و جزئیات این برنامه‌ها را به زدوی اعلام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/با

اعزام دانشجویان دانشگاه ایلام به اردوی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.