اجرای ۱۴۰ برنامه فرهنگی شهرداری در طرح استقبال از بهار

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای ۱۴۰ برنامه فرهنگی شهرداری در طرح استقبال از بهار خبر داد.

اجرای ۱۴۰ برنامه فرهنگی شهرداری در طرح استقبال از بهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی‌ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: این طرح در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، زیباسازی و فرهنگی اجرا می‌شود و به مسافران و گردشگران ورودی به شهر خدمات ارائه خواهد شد.
وی افزود: همه ساله با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز، ستاد استقبال از بهار در شهرداری تشکیل می‌شود تا شهر را برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی آماده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: انجام اقداماتی در سطح شهر به منظور پاکیزه سازی، زیباسازی، ایمن سازی، تلطیف روحیه شهروندان در شروع سال نو از اهداف طرح استقبال از بهار است.

علی ضمیر با اشاره به فرارسیدن ۱۵ اسفند روز درختکاری افزود: در اسفندماه جاری ۱۰ هزار نهال مثمر و غیر مثمر و بیش از ۳ میلیون بوته گل در سطح شهر توزیع می‌شود.

وی از نصب المان‌هایی با موضوع تصاویر فرماندهان و سرداران شهید در ۲۰ نقطه از شهر همدان خبر داد و افزود: امسال در کنار المان‌ها نوروزی توجه ویژه‌ای نیز به شهدا شده و تصویر ۲۰ سردار شهید در یک قالب جدید در شهر رونمایی می‎شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به ساماندهی دستفروشان در پیاده راه‌های بوعلی، اکباتان و میدان امام رحمت الله علیه اشاره کرد و افزود: در ۶ خیابان اصلی شهر همدان برنامه ویژه‌ای برای کنترل سد معبر در ایام نوروز اجرا خواهد شد.
علی ضمیر از ایجاد بازار روز در خیابان اکباتان حد فاصل مسجد صاحب الزمان عجل الله تا میدان هگمتانه خبر داد و یادآور شد: با برنامه ریزی دقیق دستفروشان به مکان جدید انتقال داده خواهند شد.

وی گفت: ۱۰ غرفه مراکز فروش ماهی قرمز و سبزه عید در مکان‌های اصلی شهر همدان مشخص و قیمت گذاری شده است.
انتهای پیام/ص.ف

اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری به مناسبت نوروز در همدان

برچسب ها: شهرداری ، زیبا سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار