فعالیت شبانه‌روزی دادسرای فرودگاه امام(ره) در ایام نوروز

‌در جلسه ستاد عملیات سفر‌های نوروزی شهر فرودگاهی امام (ره) مقرر شد در ایام نوروز دادسرای شهر فرودگاهی برای پاسخگویی به شکایات به صورت شبانه‌روزی فعال باشد.

فعالیت دادسرای فرودگاه امام خمینی‌(ره) در ایام نوروز شبانه‌روزی می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه ستاد عملیات سفر‌های نوروزی با حضور مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فرماندهان نظامی و انتظامی‌شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ‌ها برگزار شد.

در این جلسه علی رستمی، رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: طرح سفر‌های نوروزی از ۲۰ اسفندماه ۹۷ آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ ادامه دارد، به همین دلیل از شرکت‌ها و واحد‌های فعال در شهر فرودگاهی می‌خواهیم تا گروه‌های ویژه برای سفر‌های نوروزی تشکیل دهند.

رستمی بر تشدید نظارت‌ها بر همه بخش‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ایام سفر‌های نوروزی تأکید کرد و گفت: با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مراجعان و مسافران، دادسرای شهر فرودگاهی برای پاسخگویی به شکایات در این ایام به صورت شبانه‌روز فعال است.


بیشتر بخوانید: ۲۰ درصد پرواز‌ها چارتری است/ امکان حذف کامل فروش بلیت چارتری وجود ندارد 


‌وی افزود‌: مسافران می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را درباره فرودگاه از وبسایت شهر فرودگاهی دریافت کنند و همه اطلاعات مورد نیاز مسافر هم باید روی سایت شهر فرودگاهی قرار دهند.

‌در ادامه این جلسه، مهدی علی عسگری، عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی خواست تا در هنگام بروز تأخیر‌های احتمالی در پرواز‌ها پاسخگوی مسافران باشند.

‌وی ادامه داد‌: در ایام نوروز همه بخش‌های ترمینال و غرفه‌ها به صورت ۲۴ ساعته بازرسی خواهند شد تا هیچ‌گونه مشکلی در خصوص فعالیت آنها وجود نداشته باشد.

د‌ر ادامه جلسه همچنین محمدرضا فردی، مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام بازسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی داخل ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه گفت‌: ورودی بارانداز‌های ترمینال برای تردد روان‌تر خودرو‌های حمل بار اصلاح شده است.

‌فردی با اشاره به افزایش مسافران ترانزیتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود‌: هتل‌های ترانزیتی در ترمینال آماده شده و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند مسافران ترانزیتی را در این محل‌ها استقرار دهند.

‌در این جلسه همچنین فرماندهان نظامی، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ‌ها به بیان نقطه نظرات و برنامه‌های خود در خصوص سفر‌های نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/

طرح سفر‌های نوروزی از ۲۰ اسفندماه ۹۷ آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار