با حضور مسئولان استانی:

بررسی مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی حمیدیه

مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی حمیدیه با حضور سرپرست فرمانداری این شهرسان و مسئولان استانی بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست سرپرست فرمانداری حمیدیه با مدیر کل سازمان بهزیستی خوزستان پیرامون مسائل و مشکلات و همچنین آخرین وضعیت ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه، با بیان اینکه پیگیری امور محرومان و بررسی مسائل مربوط به مشکلات خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از ضروریات است، گفت: بهزیستی نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی به پیگیری‌های انجام شده از جمله احداث مرکز خدمات اورژانس سلامت روان اشاره نمود و خواستار اهتمام ویژه جهت راه اندازی اورژانس مذکور وهمچنین توجه بیش از پیش به مردم تحت پوشش این نهاد در این شهرستان شد.

در ادامه این جلسه صدیقی، مدیر کل سازمان بهزیستی استان خوزستان، ضمن بیان مطالبی در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی از جمله راه اندازی پایگاه اجتماعی، برنامه‌های در دست اقدام جهت ارتقای خدمات به جامعه هدف را اعلام نمودند و قول مساعد در رفع مشکلات موجود دادند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، چنانی، بعنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان حمیدیه منصوب و از زحمات عذاری، مدیر سابق که بعنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان شادگان معارفه می‌شود، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به مشکلات مددجویان بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.