دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر خبرداد:

عفو و تقلیل ۸۸ محکوم حوزه قضایی شهرستان نیکشهر

گل محمدی گفت: به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۸۸ نفر از محکومان حوزه قضایی نیکشهر با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،: در پی موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با پیشنهاد رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر عفو گسترده زندانیان در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران این بخشنامه در سراسر کشور از جمله حوزه قضایی شهرستان نیکشهر اجرا که ۸۸ نفر از محکومین شهرستان مشمول این بخشنامه شدند.

وی تصریح کرد: با اجرای کامل این بخشنامه که با تدبیر اندیشمندانه‌ی ریاست محترم قوه قضائیه و در راستای رأفت اسلامی و توسعه عدالت اجتماعی و حمایت از نهاد مقدس خانواده و با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها انجام پذیرفت ۵۶ نفر از محکومین زندانی شهرستان نیکشهر آزاد و ۳۲ نفر نیز مشمول تقلیل و تخفیف مجازات شدند که بدنبال آن موجی از خوشحالی و نشاط اجتماعی در بین خانواده‌های این محکومین ایجاد شد.

محسن گل محمدی دادستان شهرستان در پایان افزود: امیدواریم با اجرای این عفو گسترده محکومین مشمول عفو، بازگشت شایسته‌ای به جامعه و نزد خانواده خود داشته باشند و در پناه حمایت‌های حاکمیتی و نظام شاهد اصلاح این افراد باشیم.

انتهای پیام/م

عفو و تقلیل محکومیت حوزه قضایی شهرستان نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.