رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد خبر داد

کشف ۱۰ ایربگ سرقتی خودرو ۲۰۶ در کوله پشتی سارق خودرو

سرهنگ ناصری از دستگیری یک سارق لوازم خودرو با ۸۵ فقره سرقت خبر داد.

بکشف ۱۰ ایربگ سرقتی خودرو ۲۰۶ در کوله پشتی سارق خودروه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اظهار کرد: ساعت ۵ صبح یکم اسفندماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فکوری، متوجه تردد یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک پوشیده شدند و متهم را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم ۲ کوله پشتی نیز همراه داشت، افزود: متهم به محض مشاهده ماموران با سرعت بالایی از محل متواری شد.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: متهم که توجهی به فرمان ایست پلیس نمی‌کرد، ماموران مدتی به تعقیب و گریز وی پرداخته و برای متوقف کردن موتورسیکلت وی یک تیر هوایی شلیک و متهم را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، بیان کرد: با توقف موتورسیکلت و دستگیری متهم، کوله پشتی وی تحت بازرسی قرار گرفت و ماموران ۱۰ فقره ایربک خودروی ۲۰۶ از کوله پشتی متهم کشف و در آن زمان متهم به ۱۰ فقره سرقت ایربک ۲۰۶ اعتراف کرد.

وی افزود: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم از جمله سارقان حرفه‌ای جنوب تهران است و ایربک‌های مذکور را در فاصله زمانی یک تا ۵ صبح از خودرو‌های پارک شده در خیابان فاطمی در همان صبح روز دستگیری، سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد خاطرنشان کرد: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به آنان، متهم با اعتراف به ۸۵ فقره جرم مشابه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار