تصویب شهر جدید ایوانکی در هیات وزیران

شهر جدید ایوانکی و اساسنامه شرکت عمران این شهر جدید در هیات وزیران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، داریوش طاهری فرماندار گرمسار در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شهر جدید ایوانکی و اساسنامه شرکت عمران این شهر جدید در هیات وزیران تصویب شد، گفت: با این مصوبه، شهر جدید ایوان کی از این پس به صورت مستقل عمل خواهد کرد.

وی افزود: با این مصوبه همچنین روند توسعه و استقرار جمعیتی و اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر جدید ایوانکی به عنوان منطقه‌ای برای استقرار سر ریز جمعیت استان تهران سرعت خواهد گرفت.

فرماندار گرمسار همچنین اشتغال روستایی و پایدار را از مهمترین مسائل این شهرستان برشمرد و گفت: گرمسار در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی با پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی رتبه دوم استان سمنان را از آن خود کرده است.

طاهری افزود: در بخش اشتغال روستایی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت نیزبرای پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شهر جدید ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار، در فاصله ۵۵ کیلومتری از تهران و حدود ۲۰۰ کیلومتری از سمنان قرار دارد ساخت این شهر در اوایل دهه ۹۰ با هدف جذب جمعیت و سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در بخش‌های صنعتی و معدنی در غرب استان سمنان آغاز شد.

انتهای پیام / گ

شهر جدید ایوانکی در هیات وزیران تصویب شد

برچسب ها: استاندای ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.