فرماندار سمنان:

۳۰۰ تن سیب و پرتغال در سمنان توزیع می‌شود

فرماندار سمنان بابیان اینکه ۳۰۰ تن میوه شامل سیب و پرتغال برای مصرف شب عید مردم انبارشده است، گفت: این مقدار میوه از ۲۶ اسفندماه جاری توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دانایی فرماندار سمنان در ستاد تنظیم بازار و همچنین ستاد تسهیل سفر سمنان بابیان اینکه توزیع  ۱۱۵ تن سیب و ۱۹۰ تن پرتقال از تاریخ ۲۶ اسفندماه در سطح شهرستان آغاز می‌شود، گفت: ۳۰۰ تن سیب و پرتغال در شهرستان ذخیره‌شده است.

وی افزود: ۲۱۱ تن گوشت منجمد گوساله ۲.۵ تن گوشت گرم گوساله، ۴۴ تن گوشت گرم گوسفند و ۶.۵ تن گوشت منجمد گوسفند از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در شهرستان سمنان توزیع‌شده که همچنان نیز عملیات توزیع آن‌ها ادامه دارد.

فرماندار سمنان بابیان اینکه روزانه ۱۲ تن تخم‌مرغ از پنج واحد مرغ تخم‌گذار در این شهرستان تولید می شود، ابراز کرد: با افتتاح دو واحد جدید در اسفندماه ۹۷ این رقم به ۱۸ تن در روز خواهد رسید.

دانایی در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه جامعیت، جذابیت و تنوع سه محور برنامه‌های نوروزی در سمنان هستند، تاکید کرد: ۱۱ کمیته خدمات سفر شهرستان رسالت خدمت‌رسانی به زائران رضوی و مردم را در نوروز ۹۸ بر عهده خواهند داشت.

وی از آماده‌سازی بیش از ۵۰ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس، دو سالن مدیریت بحران برای اسکان مسافران و زائران و  بهره‌برداری از دو باغ گل محمدی و گل نرگس برای بازدید همشهریان در آستانه نوروز ۹۸ خبر داد.

انتهای پیام / گ

توزیع ۳۰۰ تن سیب و پرتغال در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.