دریادار تنگسیری در اهواز:

تصرف وجبی از خاک پهناور ایران اسلامی خیالی محال است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: تصرف وجبی از خاک پهناور ایران اسلامی خیالی محال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در گردهمایی رزمندگان گردان جعفر طیار که به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات خیبر و والفجر ۶ در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، گفت: هیچگاه در دفاع از جغرافیای ایران از حق و حقوق خود نمی‌گذریم، تصرف وجبی از خاک پهناور ایران اسلامی خیالی محال است.

وی حضور دشمن در آب‌های منطقه را مخل امنیت در این منطقه دانست و بیان داشت: نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران شبانه روز حرکات دشمن را زیر نظر دارند.

دریادار پاسدار تنگسیری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شرایط بحرانی تری نسبت به این سال‌ها داشتیم اظهار کرد:، اما به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی برابر دشمن ایستادگی کرده و اکنون نیز می‌توانیم با تکیه بر جوانان غیور این میهن اسلامی مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه افزود: رزمندگان ما در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از نظر تجهیزات و امکانات به شدت با کمبود مواجه بودند، ولی با این وجود با دست خالی مقابل دشمن ایستادگی کردند، اما در حال حاضر به برکت خون شهدا از نظر قدرت دفاعی و نظامی به دستاورد‌های بزرگی دست پیدا کرده ایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری اذعان داشت: مردم ایران در ۲۲ بهمن امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی فراوان با حضور پرشور خود در صحنه، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمن را ناکام کردند.

وی تصریح کرد: امروز در مسیر خطیری قرار داریم که باید در آن هوشمندانه عمل کنیم چرا که دشمن اتاق فکر جنگ تشکیل داده و قصد دارد از نظر اقتصادی و روانی فشار‌های مضاعفی به ما وارد کند.

وی تصریح کرد: اکنون فشار‌های دشمن از جبهه نظامی به جنگ روانی و اقتصادی تغییر کرده و دنیای کفر با تمام قامت مقابل اسلام ایستاده است، ولی ایران اسلامی دوران سخت تری را نسبت به شرایط کنونی تجربه کرده و سربلند بیرون آمده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: هر یک از ناوشکن‌های دشمن در هر هفته بالغ بر ۲۵ میلیون دلار هزینه در بر دارند که این هزینه را کشور‌های عربی تقبل کرده اند، اما صرف این مبالغ کلان برای آن‌ها هیچگاه عزت نمی‌آورد.

وی اظهار کرد: رزمندگان گردان جعفر طیار ۳۰ سال پیاپی است که دور هم جمع شده و یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارند و حضور در این گردهمایی افتخار بزرگی است.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری اذعان داشت: این گردان پایه گذار مقاومت راستین در اهواز و استان خوزستان بود که ۴ هزار رزمنده داشته و ۳۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرد.

وی در ادامه بیان کرد: گردان جعفر طیار همچنین این افتخار را دارد که ۸ شهید مدافع حرم، ۵۰۰ جانباز و ۲۵ آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است.

گفتنی است؛ گردهمایی رزمندگان گردان جعفر طیار به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات خیبر و والفجر ۶ با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان، فرماندهان سپاه، خانواده شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

فکر تصرف ایران خیالی باطل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.