توسعه‌ی تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی/اجرایی شدن عملیات ۴۷ پروژه عمرانی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۴۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی آغاز شد.

توسعه‌ی تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی/آغاز عملیات ۴۷ پروژه عمرانیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

وی افزود: از ابتدای امسال ۴۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال تا پایان بهمن ماه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی اجرا شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: بر این اساس تعداد ۴۷ پروژه عمرانی از قبیل: برق، راه و ابنیه، روشنایی، آبرسانی و مخابرات برای صنعتگران به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: حمایت تولید از رویکرد‌های اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می‌رسند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: استان ظرفیت‌های مناسب اقتصادی فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه‌های مشترک با سایر دستگاه ها، زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم شده و از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای تولید و اشتغال پایدار استفاده می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۴۵ درصد از صنایع، ۴۰ درصد از اشتغال صنعتی و ۲۴ درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد که زمینه تولید و اشتغال را با ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک فعال، فراهم کرده است.

انتهای پیام//آ. ف


بیش از ۱۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری، در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.