مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما در اراک خبر داد؛

خودکفایی کشور در بومی سازی زیر ساخت‌های رسانه‌های مجازی

مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما در اراک گفت: کشور ما در بومی سازی زیر ساخت‌هایی که برای ارائه رسانه در فضای مجازی نیاز است خودکفا شده است.

خودکفایی کشور در بومی سازی زیر ساخت‌های رسانه‌های فضای مجازیبهجت محمدی مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما در حاشیه گردهمایی علمی فنی-مهندسی شبکه آفتاب در مرکزصدا وسیمای  اراک به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: کشور ما در بومی سازی زیر ساخت‌هایی که برای ارائه رسانه در فضای مجازی نیاز است خودکفا شده است.

بهجت محمدی افزود: ما برای ارائه راهکار‌های تلویزیونی و رادیویی، ویدیو‌های در خواستی سرویس‌های رسانه اجتماعی در کشور خودکفا هستیم و در انواع پلت فرم‌هایی که در اینترنت برای پخش زنده صدا و سیما موجود است کاملا خودکفا شده ایم.

وی اضافه کرد:خوشبختانه در مراکز استان‌ها هم پتانسیل خیلی خوبی در عرصه رسانه‌های نوین و هم رسانه برودکست یعنی پخش رادیو تلویزیون به شکل فرستنده‌ها وجود دارد.

مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما بیان کرد: در سال گذشته در جشنواره پانزدهم فناوری رسانه کار‌های بسیار خوبی از مراکز استان‌ها دیدیم ودر آن جشنواره به مزاح گفتیم از آنجایی که تهرانی‌ها و شهرستانی‌ها در یک دانشگاه تحصیل کرده اند، ما منتظر بهترین آثار در زمینه رسانه‌های نوین ورسانه‌های رادیو تلویزیونی از مراکز استان‌ها هستیم.

اولین گردهمایی علمی فنی-مهندسی شبکه آفتاب به مناسبت گرامیداشت روز مهندس، در مرکز صداو سیمای استان مرکزی با ارائه مقالات و مطالب علمی درباره آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری رسانه‌های نوین برگزار و دراین همایش از برترین‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام / ج.

سخنان مدیر کل رسانه‌های نوین سازمان صدا و سیما درباره خودکفایی و بومی سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.