رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران طبق همکاری با ۲ فرد غیرمسئول بحث انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را پیش می‌برند.

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی‌روش پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به دوران هشت ساله حضورش در تیم ملی کشورمان پایان داد و پس از یک هفته با عقد قراردادی ۳/۵ ساله هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده گرفت.

در روز‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتخاب جانشین کارلوس کی روش مطرح شده و از گزینه‌های عجیب و غریبی مانند زین الدین زیدان، ژوزه مورینیو، یورگن کلینزمن، لورن بلان، الکساندر نوری، برانکو ایوانکوویچ، وینفرد شفر و علی دایی به عنوان گزینه‌های جانشینی سرمربی سرمربی پرتغالی هشت سال اخیر ایران نام برده شده است.

در این وضعیت به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به صورت کاملا مخفیانه مشغول بررسی رزومه گزینه‌های مختلف برای سرمربیگری تیم ملی است و به هیچ وجه علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن اسامی مدنظرش برای جانشینی کی روش ندارد.

البته شنیده می‌شود ۲ نفر از افرادی که در سال‌های اخیر ارتباط نزدیکی با تیم ملی ایران داشته اند گزینه‌هایی را به مهدی تاج پیشنهاد داده اند و احتمال دارد سرمربی آتی تیم ملی از طریق ارتباط با همین افراد جذب شود.

این درحالی است که بسیار بعید به نظر می‌رسد تیم ملی فوتبال ایران با توجه به انتخاب نشدن سرمربی اش در تورنمنت چین که پیش از این رئیس فدراسیون وعده حضور در آن را داده بود شرکت کند و تیم ملی دست کم تا خرداد ۹۸ برنامه خاصی ندارد.


بیشتر بخوانید:

واکنش فدراسیون فوتبال به لغو حضور ایران در تورنمنت چین

حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چین منتفی شد


انتهای پیام/

سکوت فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان ماهینی
۲۳:۵۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی ایران است کارنامه خوبی داره و ارزانترین گزینه برای تیم ملی ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
آخرش یه مربی ایرانی انتخاب میکنن ودوباره باز............
آخرین اخبار