گوشی ال‌جی V50 ThinQ با نمایشگر ثانویه معرفی می‌شود +تصویر

شرکت ال‌جی با انتشار پستی در فضای مجازی از معرفی گوشی V50 ThinQ با نمایشگر ثانویه و قابلیت 5G خبر داد.

ال‌جی  با نمایشگر ثانویه معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال‌جی به کاربرانش قول یک گوشی با قابلیت 5G بدون نقص داده است که می‌توان بر توانایی‌های آن حساب کرد. در ابتدای امروز ال‌جی در حساب اینستاگرام خود از معرفی گوشی جدیدش با پشتیبانی از قابلیت 5G که با همکاری اپراتور Spirint ساخته است خبر داد. در این پست اینستاگرامی این گوشی هوشمند به طور رسمی ال‌جی V50 ThinQ نامیده شد.

تا به اکنون پست اینستاگرامی که این گوشی ساخته شده توسط کره جنوبی را معرفی می‌کند از ویژگی‌های مختلفی صحبت کرده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیتی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی و حتی پردازنده جذاب Snapdragon 855 کوالکام اشاره کرد. این پردازنده می‌تواند سرعت عملکرد گوشی را نسبت به دستگاهی که در سال گذشته از Snapdragon 845 استفاده می‌کرد، ۴۵ درصد افزایش دهد.

گوشی ال‌جی V50 ThinQ با نمایشگر ثانویه معرفی می‌شود +تصویر

آخرین تصاویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام این شرکت از وجود لوازم جانبی جدید برای محصولات این شرکت اطلاع می‌دهد. چندی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که از وجود یک نمایشگر ثانویه قابل اتصال در گوشی ال‌جی G8 خبر می‌داد. این شایعه به سرعت پس از انتشار رندرهای این گوشی تکذیب شد. اما سوالی که مطرح شد این بود که آیا واقعا ال‌جی به فکر استفاده از چنین صفحه نمایشی بوده است؟

تبلیغی که به تازگی از گوشی ال‌جی V 50 ThinQ منتشر شده است خبرهای تازه‌ای از لوازم جانبی این گوشی به ما می‌دهد. احتمالا می‌دانید که گوشی منعطف سامسونگ با نام گلکسی فولد - Galaxy Fold به تازگی رونمایی شده است و قیمت بسیار بالایی نیز دارد. شاید لوازم جانبی این گوشی برای رقابت با این دستگاه به آن اضافه شده‌اند. زیرا احتمالا یکی از وسایل جانبی که قرار است به این دستگاه اضافه شود یک نمایشگر ثانویه است. البته اگر این خبر درست باشد انتظار داریم این صفحه نمایش مانند یک کاور فلیپ برای دستگاه باشد. در ضمن اگر این صفحه نمایش دائمی باشد، طراحی آن برای ال‌جی هزینه زیادی خواهد داشت.

دستگاه جدید ال‌جی باید شبیه اکسون M ZTE باشد زیرا این گوشی نیز دارای یک صفحه نمایش ثانویه است که توسط یک لولا به بدنه آن متصل است. البته حاشیه گوشی ال‌جی نازک‌تر از این دستگاه خواهد بود. در ضمن تاریخ عرضه و هچنین قیمت ال‌جی V50 ThinQ هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

گوشی جدید ال‌جی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.