تحقق ۹۱ درصدی اشتغال استان سمنان توسط دستگاه های‌اجرایی

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۹۱ درصد میزان تعهد اشتغال استان، توسط دستگاه های اجرایی تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان در جلسه شورای تخصصی اشتغال استان گفت: تا تاریخ دوم اسفند امسال، ۹۷۱۴ فرصت شغلی توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده که این‌ میزان نسبت به جلسه گذشته ۱۲۰۴ مورد افزایش داشته است و ۹۱ درصد میزان تعهد اشتغال استان، توسط دستگاه های اجرایی تاکنون محقق شده است.

وی افزد: سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان با ۹۶ و ۹۲ درصد، بیشترین میزان تعهد اشتغال ایجاد شده را به خود اختصاص داده اند و دستگاه های اجرایی استان سمنان تا‌ پایان سال جاری، میزان ‌تعهد اشتغال خود را اجرایی می کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان های سرخه و شاهرود با ۹۸ درصد تحقق اشتغال، بیشترین میزان ایجاد اشتغال تعهد شده را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده اند تصریح کرد: سهم استان سمنان از اعتبار ابلاغی مشاغل خانگی سال ۹۷، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و از این ‌میزان تاکنون ۸۱.۶۲ درصد آن‌ به متقاضیان پرداخت شده است و در مقوله تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری مبلغ ۱۲۷ میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان برای سال ۹۷ به استان سمنان ابلاغ شده است.

غنیان اضافه کرد: تا کنون ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات ابلاغی تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری به متقاضیان پرداخت شده است که از این ‌میزان ۱۳۶ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری و ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات حمایتی می باشد.

۱۱۳  درصد از تعهدات اعتبار ابلاغی تسهیلات اشتعالزایی روستایی و عشایری در استان سمنان تاکنون محقق شده است.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اشتغال استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: وزارت کار ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.