با حضور ۱۰ موتورسوار؛

مسابقات موتور کراس در قم برگزار شد

سومین دوره مسابقات موتور کراس قم در مجموعه ورزشی یادگار امام با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات موتور کراس در قم برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سیف زاده،مسئول برگزاری مسابقات موتور کراس قم گفت: سومین دوره مسابقات موتور کراس قم،جمعه سوم اسفند در مجموعه ورزشی یادگار امام  استان برگزار شد.

وی با بیان این که حدود ۱۵ تن در رشته موتور کراس در استان فعالیت می‌کنند، افزود:در این دوره از مسابقات که نزدیک به ۱۰ موتورسوار شرکت داشتند، سجاد زندیه، حسین گل افروز و هادی اکبری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


مسئول برگزاری مسابقات موتور کراس قم با بیان این که مسابقات کشوری در اوایل سال آینده برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.


وی با بیان این که مسابقات رشته موتور کراس، جزو رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا علاقه‌مندان به این رشته را جذب این رشته کنیم تا به جای خیابان ها، در پیست و در یک محیط ایمن و استاندارد و به صورت اصولی به این رشته بپردازند.


سیف زاده اظهار کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم می‌توانند به تارنمای هیات به نشانی اینترنتی http://mafq.ir و یا کانال این هیات در فضای مجازی به نشانی mafq_ir@ مراجعه کنند.


مسئول برگزاری مسابقات موتور کراس قم با اشاره به این که شماره سامانه پیامکی این هیئت ۳۰۰۰۱۴۴۱۶۴ است، افزود: متقاضیان می‌توانند، نام و رشته مورد علاقه خود را به این شماره ارسال کنند، تا بر اساس علاقه مندی شان، آن‌ها را به مسئول گروه مربوط معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

نتیجه سومین دوره مسابقه‌های موتور کراس قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.