سرمربی تیم ملی فوتبال از ایتالیا می‌آید

طبق اعلام رسانه ایتالیایی، وینچنزو مونتلا گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از خروج کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران، نام‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. اسامی خوزه مورینیو و زیدان، اروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان هم در رسانه‌ها مطرح شدند، اما فدراسیون فوتبال واکنشی به نام‌های مطرح شده نداشت و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرد،  اینکه اسم گزینه‌ای مطرح شود و من الان بگویم چه کسی است، چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. پس از انتخاب سرمربی همه را در این مورد مطلع می‌کنیم. فدراسیون فوتبال تا الان از یک نفر هم اسمی نبرده است و نخواهد برد تا زمانی که گزینه نهایی انتخاب شود.

البته دقایقی پیش، سایت گل به نقل از توتو اسپورت ایتالیا نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل ژاپن شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. پس از این اتفاق کارلوس کی روش از فوتبال ایران جدا و راهی کلمبیا شد و مسئولان فوتبال ایران برای جانشینی او پیشنهاد ۳ و نیم ساله به وینچنزو مونتلا دادند.

گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

هدف تیم ملی فوتبال ایران این است که با مربی ایتالیایی برای ششمین بار به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد و همچنین این فرصت فوق العاده برای مونتلا است تا عملکرد خوبی پس از ۲ اخراج از سویا اسپانیا و میلان ایتالیا داشته باشد.

در ماه آوریل دوران فعالیت نکردن مونتلا در عرصه مربیگری به یک سال می‌رسد و او بعد از جدایی از سویا تا این مقطع هدایت تیمی را بر عهده نداشته است، اما به نظر می‌رسد تیم ملی ایران قصد دارد با پیشنهادی سه سال و نیمی، مهاجم سابق رم و سرمربی پیشین فیورنتینا و میلان را به خدمت گیرد.

به نظر می‌رسد پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، سالی یک و نیم میلیون یورو باشد. مونتلا سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا را دارد و در چند سال گذشته سرمربی تیم‌های میلان ایتالیا، سویا اسپانیا، سامپدوریا ایتالیا، فیورنتینا و کالیاری بوده است.


بیشتر بخوانید:

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چین منتفی شد

زمان معرفی جانشین کی روش مشخص شد


انتهای پیام/

مونتلا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار