برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های برخط یزد تجلیل شدند

نخستین جشنواره رسانه‌های برخط استان یزد در مراسمی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه یزد و با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان نخستین جشنواره رسانه‌های برخط یزد تجلیل شدند + تصاویربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های برخط یزد، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد، در مراسمی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان یزد در سالن بنیاد نخبگان استان یزد برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

داوری آثار شرکت یافته در نخستین دوره جشنواره خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد  از سوی ،شادی ضابط، «داود پاک طینت و احمد پهلوانیان از اساتید دانشگاه استان یزد انجام شد.

در بخش خبر این جشنواره رتبه نخست به صورت مشترک به فرشاد براتی کهریزسنگی از خبرگزاری تسنیم و ،سیده سکینه میرطاهری، از خبرگزاری صدا و سیما تعلق گرفت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آن‌ها اهدا شد.

در این بخش همچنین ،مهدی جلیلیان، از خبرگزاری مهر و ،محمودرضا رحمانی، از خبرگزاری ایرنا به صورت مشترک به عنوان نفرات دوم خبر جشنواره معرفی شدند.

رتبه سوم این بخش هم به صورت مشترک به سمانه حسینی فهرجی از خبرگزاری تسنیم و فاطمه رهبر از خبرگزاری ایسنا تعلق گرفت و از این افراد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر هم در بخش گزارش جشنواره موفق به کسب رتبه نخست شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از مسئولان حاضر در سالن اختتامیه دریافت کرد.

رتبه دوم این بخش هم به صورت مشترک به سوسن شکوفه از پایگاه خبری یزد بانو و راضیه بیگی از خبرگزاری تسنیم بافق تعلق گرفت.

در بخش گزارش همچنین امیر رضازاده فرخ از خبرگزاری ایسنا به عنوان رتبه سوم دست پیدا کرد و لوح تقدیر جشنواره را از هیئت داوران بخش گزارش دریافت کرد.

در بخش یادداشت، کاظم شاملو از خبرگزاری ایرنا به عنوان رتبه نخست و دریافت کننده لوح تقدیر و تندیس جشنواره معرفی و رتبه دوم هم به صورت مشترک به امیر ترقی نژاد از خبرگزاری تابناک و فاطمه شریفی از خبرگزاری ایرنا اختصاص پیدا کرد.

در این بخش، مرضیه فلاح زاده از خبرگزاری فارس ابرکوه توانست رتبه سوم جشنواره را از آن خود کند و به عنوان نفر سوم مورد تجلیل قرار گیرد.

رتبه نخست بخش مصاحبه این جشنواره هم به صورت مشترک اعظم السادات میرجلیلی از خبرگزاری ایکنا و کبری دانشی از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت.

در این بخش و برای رتبه دوم هم جوایز به صورت مشترک اهدا شد و مرجان جلیلیان از خبرگزاری مهر و شهلا حیدری از خبرگزاری ایرنا توانستند رتبه دوم را به خود اختصاص دهند.

رتبه سوم این بخش مصاحبه جشنواره هم به مهدیه رضائی مهر از خبرگزاری صدا و سیما تعلق گرفت.

در بخش عکس این جشنواره هم رتبه نخست به مجید دهقانی زاده از پایگاه خبری مهرطلبان، رتبه دوم به محمود یوسفی اردکانی از خبرگزاری صدا و سیما و رتبه سوم به بهارک روشن بخش از خبرگزاری ایسنا تعلق گرفت.

در پایان این مراسم همچنین از پیشکسوتان عرصه خبر استان و اصحاب رسانه فعال استان در ارتباط با پوشش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

پایان کار نخستین جشنواره رسانه‌های برخط یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.