امام جمعه موقت سنندج:

دشمنان دین همواره درصدد ضربه زدن به بنیان خانواده‌ها هستند

امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه گفت:زنان باید قدر و ارزش‌های دینی و عقیدتی خود را حفظ کنند چراکه دشمنان درصدد ضربه به آنان و بنیان خانواده‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، گفت: حضور کردستانی‌ها در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی زبانزد است.

امام جمعه موقت سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرموده خداوند بر ضرورت رسیدگی به وضعیت زندگی نیازمندان جامعه تاکید کرد و افزود:مسئولان و ثروتمندان به فقرا و نیازمندان توجه کنند؛ خداوند به کسانی که مستضعفین را کمک کنند پاداش عظیم و مژده بهشت داده است.

وی تاکید کرد: از مسئولان انتظار داریم که در این شرایط اقتصادی وضعیت زندگی فقرا و نیازمندان جامعه را درک کنند و در راستای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

‌ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به ارزش و جایگاه مادر اشاره کرد و افزود: زنان باید قدر و ارزش‌های دینی و عقیدتی خود را حفظ کنند چراکه دشمنان دین همواره درصدد ضربه به آنان و بنیان خانواده‌ها هستند.

وی رعایت حجاب و عفاف را مایه شرف و ناموس دانست و خطاب به زنان جامعه اسلامی تاکید کرد: زنان حجاب و پوشش اسلامی خود را حفظ کنند چراکه پوشش درست برای زنان و دختران محدودیت و اسارت نیست بلکه شخصیت است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه‌های خود با بیان اینکه دشمن در کمین ضربه‌زدن به امنیت و آسایش کشور است، بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم که به جوانان بیشتر توجه کنند چراکه دشمنان در تلاشند تا از راه‌های مختلف به جوانان ضربه بزنند.

 

انتهای پیام/م

صحبت های امام جمعه موقت سنندج در خصوص رعایت عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.